USLOVI KORIŠĆENJA VEB-SAJTA

Ovaj dokument (zajedno sa ovde spomenutim drugim dokumentima) utvrđuje opšte uslove za korišćenje veb-sajta: solea.rs (u daljem tekstu: Veb-sajt) i kupovine proizvoda preko Veb-sajta.

Postavljanjem, upravljanjem i prodajom preko Veb-sajta rukovodi:

Sajtom upravlja:
PR Bizonline
PIB: 113156519
Matični broj: 66619206
Adresa: Šumadijska 1, Srbija
Email: info@solea.rs
Telefon: 067/7644-476 (u daljem tekstu mi)

Molimo vas da pažljivo pročitate ove Uslove korišćenja Veb-sajta (u daljem tekstu: Uslovi korišćenja), pre korišćenja Veb-sajta. Korišćenjem Veb-sajta smatra se da je korisnik upoznat sa ovim Uslovima koriščenja i da ih prihvata.

Bizonline može da izmeni sadržaj ovih Uslova korišćenja, asortiman proizvoda, cene proizvoda, kao i druge podatke koji se odnose na Veb-sajt, zbog čega su korisnici Veb-sajta dužni da prilikom svake posete pažljivo pregledaju sadržaj Veb-sajta. Prilikom korišćenja Veb-sajta ili naručivanja proizvoda preko Veb-sajta, obavezuju vas ovi Uslovi korišćenja. Ako se ne slažete sa Uslovima korišćenja i svrhom i načinom obrade vaših ličnih podataka molimo vas da ne koristite Veb-sajt. Ako imate pitanja u vezi sa Uslovima korišćenja možete da nas kontaktirati mejlom na email adresu: info@solea.rs, poštom na adresu sedišta Bizonline: Šumadijska 1, 18000 Niš odnosno putem broja telefona: 067/7644-476

Odricanje od odgovornosti

Bizonline ne preuzima odgovornost za štetu koju korisnik pretrpi usled: toga što nije pročitao Uslove korišćenja; nemogućnosti da se izvrši kupovina preko Veb-sajta iz opravdanih razloga; nemogućnosti korišćenja Veb-sajta zbog održavanja, obezbeđenja ili bilo kog drugog tehničkog razloga, kao i usled uskraćivanja pristupa Veb-sajtu zbog nedozvoljenih načina korišćenja.

Korišćenje Veb-sajta

Podatke (uključujući i vaše lične podatke) koje nam date obradićemo u skladu sa Uslovima korišćenja, Obaveštenjem o obradi podataka o ličnosti i Obaveštenjem o kolačićima. Kada koristite Veb-sajt, slažete se sa obradom vaših podataka o ličnosti u skladu sa navedenim dokumentima.

Korišćenjem Veb-sajta i naručivanjem proizvoda preko Veb-sajta, prihvatate da:

koristite Veb-sajt samo za pretragu i pravno valjane narudžbine;
nećete upućivati lažne ili obmanjujuće narudžbine;
navedena email adresa, adresa i/ili drugi kontakt podaci koje navodite su tačni, važeći i potpuni.
Naručivanjem proizvoda preko Veb-sajta pristajete da Bizonline upotrebljava vaše podatke, kao i da vas kontaktira u svrhu izvršenja vaše narudžbine, ukoliko je to potrebno, a u skladu sa Obaveštenjem o obradi podataka o ličnosti. Ukoliko ne navedete sve podatke koji su nam potrebni, nećete moći da izvršite kupovinu proizvoda. Kada vršite naručivanje proizvoda preko Veb-sajta, potvrđujete da imate više od 18 godina i da ste sposobni za zaključenje obavezujućih ugovora.

KUPOVINA PROIZVODA

Prezentacija proizvoda na Veb-sajtu predstavlja ponudu za zaključenje ugovora o kupoprodaji proizvoda.  Ugovor o kupoprodaji zaključujete sa Bizonline kao prodavcem. Zaključenjem ugovora o kupoprodaji sa Bizonline imate sva prava predviđena važećim zakonima. Naručivanjem proizvoda preko Veb-sajta korisnik se obavezuje da izvrši plaćanje Bizonline

Klikom na dugme "završi kupovinu" na zadnjem koraku postupka naručivanja vi ste izdali obavezujući nalog za kupovinu i obavezali ste se da izvršite plaćanje i u tom momentu je zaključen ugovor o kupoprodaji. Posle navedenog u najkraćem mogućem roku porudžbenica će biti kreirana i odmah će vam biti poslat email koji sadrži sve elemente vaše porudžbenice.

Naručivanje

Proizvode putem sajta Solea.rs možete naručiti elektronskim putem – dodavanjem proizvoda u korpu i završetkom procesa kupovine, ali i preko alternativnih kanala: porukom na društvenim mrežama, putem e-maila na info@solea.rs, ili pozivom na broj 067/764-4476.

Na sajtu, kao i u klasičnoj prodavnici, najpre je potrebno da izaberete proizvod koji želite, odredite boju, veličinu i količinu, a zatim kliknete na dugme „Dodaj u korpu“.

Nakon toga, klikom na „Idi na plaćanje“, birate da li želite da završite narudžbinu kao gost (bez registracije) ili sa nalogom. Kao gost unosite podatke o primaocu, adresu i način plaćanja.

Pre nego što kliknete na dugme „Završi kupovinu“, moći ćete da pregledate sve unete podatke i korigujete ih po potrebi. Nakon uspešno izvršene narudžbine, na vašu email adresu stići će potvrda sa detaljima porudžbine.

Za sva dodatna pitanja ili pomoć prilikom naručivanja, naš tim vam je na raspolaganju.

 

Način plaćanja

Proizvode koje ste naručili i želite da kupiti putem Veb-sajta možete da platite pouzećem (u gotovini ili karticom) ili platnom karticom preko Veb-sajta.

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa fiskalnog računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se može izvršiti u gotovom novcu na ruke dostavljaču, a takođe može se izvršiti i platnom karticom ili mobilnim telefonom dostavljaču na dole opisan način.

Dostavljači na svojim uređajima imaju instaliranu aplikaciju za plaćanje zasnovanu na tap on phone tehnologiji, koja omogućava prihvat beskontaktnih plaćanja, pa u skladu sa tim umesto gotovinom, imate mogućnost da cenu naručenih proizvoda i poštarinu platite svojom platnom karticom ili mobilnim telefonom. Ova pogodnost omogućena je u saradnji i uz podršku kompanije Mastercard.

Ukoliko posedujete platnu karticu (Visa, MasterCard ili Maestro) koja se na osnovu odobrenja banke izdavaoca može koristiti za elektronsko plaćanje, mozete izabrati ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbinu, bićete preusmereni na veb-sajt UniCredit Banke a.d, na kojem vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na Veb-sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na Veb-sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo UniCredit Banci a.d. kao procesoru kartica. Veb-sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

Fiskalni račun i isporuka

Bizonline će vam fiskalni račun poslati putem SMS-a ili Viber poruke, odmah nakon slanja paketa.

Praćenje dostave narudžbine i vreme isporuke

Nakon što kreirate porudžbinu, na vaš email i/ili telefon dobićete potvrdu da je narudžbina primljena i da je u pripremi.

Kada je pošiljka spremna, predajemo je Pošti Srbije, koja je zadužena za isporuku na adresu koju ste naveli. Tada dobijate broj za praćenje pošiljke i link preko kojeg možete da pratite status isporuke na sledećoj adresi:

👉 https://www.posta.rs/cir/alati/pracenje-posiljke.aspx

Uobičajeni rok isporuke je 1 do 3 radna dana od trenutka kada pošiljka bude predata kurirskoj službi. Dostava se vrši radnim danima između 08:00 i 16:00 časova. Molimo vas da obezbedite da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Pošta Srbije će pokušati dostavu dva puta. Ukoliko prvi pokušaj ne uspe, kurir će vas kontaktirati radi dogovora o drugom terminu. Ako ni tada ne dođe do isporuke, pošiljka se vraća nama.

U tom slučaju, kupoprodajni ugovor se automatski raskida, osim ako ne kontaktirate naš tim i zatražite ponovno slanje.

Pre preuzimanja, molimo vas da vizuelno pregledate paket. Ako uočite ozbiljna oštećenja, nemojte preuzimati pošiljku – odbijte je i odmah nas kontaktirajte. Ako paket izgleda neoštećeno, slobodno ga preuzmite i, u slučaju plaćanja pouzećem, izvršite uplatu dostavljaču.

Pravo na odustanak od ugovora na daljinu

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od ugovora o kupovini zaključenog na daljinu – u roku od 14 dana od dana kada vam je proizvod isporučen (odnosno trećem licu koje ste vi odredili za prijem).

Ako želite da iskoristite ovo pravo, potrebno je da nam pošaljete izjavu o odustanku, elektronski putem (na email: info@solea.rs) ili pisanim putem, zajedno sa podacima o narudžbini. Izjava važi od dana kada je poslata.

Po prijemu izjave, poslaćemo vam potvrdu na email.

Kupac snosi trošak povraćaja robe, a robu je potrebno vratiti najkasnije u roku od 14 dana od slanja izjave.

Povraćaj sredstava vrši se najkasnije u roku od 14 dana od kada primimo robu ili dokaz da je roba poslata nazad – šta god nastupi prvo. Povraćaj se vrši isključivo na vaš tekući račun, uz prethodnu saglasnost datu kupovinom.

Napomena: U skladu sa zakonom, nije moguće izvršiti povraćaj ili zamenu za proizvode iz kategorije intimne garderobe (uključujući kupaće kostime) ukoliko su otpakovani ili nošeni, iz higijenskih razloga.

Zakonska odgovornost zbog nesaobraznosti robe

Bizonline je dužan da vam isporuči robu koja je saobrazna ugovoru – tj. ona koja odgovara opisu, vrsti, kvalitetu i funkciji koja se očekuje.

Odgovaramo za svaku nesaobraznost koja se pojavi u roku od 2 godine od dana isporuke.

Ako se nesaobraznost pojavi u prvih 6 meseci, smatra se da je postojala u trenutku isporuke, osim ako se ne dokaže drugačije. U tom slučaju imate pravo da birate da li želite popravku, zamenu, umanjenje cene ili raskid ugovora.

Posle šest meseci, i dalje imate pravo da tražite popravku ili zamenu, a raskid ugovora možete tražiti samo ako se problem ne može rešiti na drugi način.

Ako je nesaobraznost mala i lako rešiva, raskid ugovora nije moguć.

Troškove slanja i popravke snosi Bizonline, osim ako se utvrdi da do nesaobraznosti nije došlo našom greškom.


Reklamacije

Reklamaciju možete podneti:

  • putem emaila: info@solea.rs

  • ili poštom na adresu: Šumadijska 1, 18000 Niš

U reklamaciji navedite broj narudžbine, kratak opis problema i po mogućstvu priložite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini.

Niste u obavezi da pošaljete originalnu ambalažu.

Po prijemu reklamacije:

  • Dobićete potvrdu prijema reklamacije.

  • U roku od 8 dana dobićete odgovor sa predlogom rešenja.

  • Reklamacija se rešava u roku do 15 dana, uz vašu saglasnost.

Ako iz opravdanih razloga ne možemo da rešimo reklamaciju u tom roku, obavestićemo vas o produženju i tražiti vašu saglasnost. Produženje je moguće samo jednom.